010 - 208 58 55

Bel RMC op 010 - 208 58 55

Nu een
rit boeken

Veelgestelde vragen nieuwe inlogmethode

Veelgestelde vragen nieuwe inlogmethode

Binnenkort zullen we overgaan op een nieuwe en verbeterde inlogmethode om de veiligheid en efficiëntie van onze systemen te waarborgen. Deze wijziging heeft als doel om onze dienstverlening nog veiliger en betrouwbaarder te maken voor al onze reizigers. 


Help, ik krijg de e-mail niet binnen! 

Controleer allereerst uw SPAM map in uw e-mail. Omdat er een verificatielink in de mail zit, kan het zijn dat uw e-mailprovider de mail aanmerkt als SPAM. U kunt het proces nogmaals starten door uw pasnummer en geboortedatum (DDMMYYYY) in te vullen in het inlogscherm. Het verificatieproces start dan opnieuw.  

Het updaten van de app lukt niet.
Het kan zijn dat uw smartphone of tablet niet voldoende geheugen heeft om de update van de app te installeren. We raden u aan om de app eerst te verwijderen om vervolgens de nieuwste versie van de app te installeren. 

Ik heb de verificatiemail niet ontvangen, wat nu?
Controleer uw spam map in uw e-mail. Mogelijk is de mail met verificatielink, daarin terecht gekomen. Indien deze mail niet in uw spam/inbox staat vragen we u om contact op te nemen met onze klantenservice via 010 - 208 58 55.  

Ik heb nog geen wachtwoord, maar ik dien wel een wachtwoord in te vullen. Wat nu?  
Als standaard gebruiken wij uw geboortedatum. Vul hier uw geboortedatum in de volgende notatie: DDMMYYYY. U kunt de tussenliggende streepjes achterwege laten. Als voorbeeld: 5 juli 1970 wordt 05071970. Vervolgens kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken.

Wij bezitten twee passen in één huishouden. Kunnen we dan van account wisselen in de MijnRMC App? 

Nee, het wisselen tussen accounts is niet mogelijk. Zodra je bent ingelogd, kun je een rit boeken op dat account met bijbehorend pasnummer. In het geval dat u twee passen heeft en maar één toestel dient u eerst uit te loggen en vervolgens opnieuw in te loggen met het tweede account. Ingelogd blijven met beide accounts is niet mogelijk.  

Kan ik mijn facturen inzien? 
Dit is op dit moment helaas nog niet mogelijk. We werken aan de ontwikkeling van deze functionaliteit en houden u op de hoogte, zodra deze functionaliteit beschikbaar komt. 

Ik zie geen voertuig - die mij komt ophalen - in de app.  
Het volgen van voertuigen is mogelijk bij onze eigen voertuigen. Het kan voorkomen dat u wordt opgehaald door een voertuig van een partnercentrale. Deze voertuigen zijn gecontroleerd en voldoen aan al onze eisen, maar in sommige gevallen zijn wij genoodzaakt, bijvoorbeeld bij drukte, om externe voertuigen in te huren. De voertuigen van de partnercentrale heeft geen technische koppeling met onze systemen. 

Kan ik mijn resterende kilometerbudget inzien?  
Ja, dat is mogelijk. Indien u vanuit de gemeente een kilometerbudget toegekend heeft gekregen dan kunt u uw resterende reissaldo inzien via het menu ‘Uw profiel’ in de app. Zodra uw reissaldo minder dan 250 kilometer bedraagt dient u via de gemeente opnieuw reissaldo aan te vragen.  

Kan ik via de MijnRMC App een machtiging tot automatische incasso afgeven?  
Het is op dit moment alleen mogelijk om via de website een digitale incassomachting af te geven. Zodra u via desktop inlogt hebben wij voor u de machtiging voor zover mogelijk al ingevuld.  
We verzoeken u uw e-mailadres en IBAN-nummer in te vullen en digitaal uw handtekening te zetten.   

 

Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kan cookies ook niet accepteren.