Nu een
rit boeken
Mobiliteit is vrijheid. Dat is ons uitgangspunt in alles wat wij doen. Onze dienstverlening houdt onze klanten in beweging en biedt ze de vrijheid om te gaan en staan waar zij willen. Of het nu gaat om het reserveren van een rit, of om de rit zelf: met hun servicegerichtheid maken onze medewerkers vervoer laagdrempelig en aangenaam.
Lees meerVan doelgroepen- en groepsvervoer tot onze call center-activiteiten; wat wij ook doen, wij blijven in beweging. RMC maakt gebruik van slimme en hedendaagse technieken en volgt de technische ontwikkelingen op de voet. Zo houden wij onze service optimaal en mobiliteit zo comfortabel mogelijk.
Lees meerCertificaten en keurmerken, we hebben een hele verzameling. Omdat ze het logische gevolg zijn van de keuzes die wij maken, lopen we er niet mee te koop. Ze tonen wat ons betreft slechts aan dat we op het gebied van veiligheid, kwaliteit, service, milieu én maatschappelijk verantwoord ondernemen op de goede weg zijn.
Lees meerWij geloven in een maatschappij, waarin iedereen zijn steentje bijdraagt, waarin iedereen deelneemt en iedereen de moeite waard is. Centraal staat de klant en onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Onze sponsoractiviteiten zijn dan ook gericht op de doelgroepen waarvoor wij dagelijks het vervoer verzorgen.
Lees meerDe geschiedenis van RMC, de Rotterdamse Mobiliteit Centrale, begint natuurlijk in Rotterdam. Niet vanuit een commerciële gedachte, maar omdat een welzijnswerker signaleerde dat ouderen en buurtbewoners de aansluiting met de maatschappij dreigden te verliezen, bood een wijkbus uitkomst.
Lees meerBij RMC draait alles om mensen. Om onze klanten, maar ook om onze medewerkers. Immers, een blije medewerker leidt tot een blije klant. Wij doen graag een beroep op de creativiteit, betrokkenheid en persoonlijke verantwoordelijkheid van onze medewerkers.
Lees meer