Nu een
rit boeken
Call center
Veel van onze vervoersproducten zijn online te boeken, een mogelijkheid waarvan ook onze oudere klanten steeds vaker dankbaar gebruik maken. De medewerkers van ons call center blijven natuurlijk bereikbaar om onze klanten te helpen. Ook voor organisaties die hun call center-activiteiten willen uitbesteden kan RMC uitkomst bieden.
Voor diverse organisaties, die met name actief zijn in de logistieke sector of de vervoersbranche, verzorgen wij de telefonische bereikbaarheid. De professionele en klantvriendelijke medewerkers van ons geavanceerde call center staan ook uw klanten graag te woord. Geheel volgens de instructies van onze opdrachtgevers helpen zij deze klanten op weg. Letterlijk, als het om een opdrachtgever in de vervoersbranche betreft, maar daarbuiten ook spreekwoordelijk.
Hoewel wij van huis uit ervaring hebben met de vervoersbranche, zijn onze all round medewerkers na een grondige training uitstekend in staat namens uw organisatie de telefoontjes van uw klanten te beantwoorden, en kunnen zij bijvoorbeeld servicemeldingen aannemen of verkopen registreren.